duminică, 5 iunie 2011

Noaptea..sfetnicul artistilor


Oare de ce?Multe creatii literare, opere de arta si multe alte minunatii apar peste noapte?Cred ca am gasit raspunsul cand mi-am dat seama ca pentru mine noaptea a devenit un tovaras.Imi tine companie cand sunt prea ingandurata si somnul nu vrea deloc sa ma invaluie, cand am de invatat sau pur si simplu cand nu vreau sa pierd timpul dormind,cand pot sa fac ceva util.De multe ori o iubesc, iubesc linistea care o aduce de fiecare data, orasul devine mut,rar se mai aude cate un caine latran sau cate o masina pe strada.O iubesc pentru ca ma inspira,pentru ca pot sa-mi aranjez lucrurile pentru a doua zi datorita ei,si pentru ca totul devine mai profund noaptea.Dar o si urasc,de multe ori ma lupt cu ea,cateodata mi-e teama de ea, alteori nu vreau s-o vad stiind ca sunt atatea ceasuri in care astept sa treaca ca sa primesc raspunsuri,ca sa rezolv lucuri sau chiar sa vina dimineata ca sa pot sa inchid ochii,ca acum:).Cand esti mic,noaptea e infricosatoare din cauza monstrilor care se ascund sub patul tau.Cand cresti te confrunti cu alti monstrii:indoiala,regretul,singuratatea, si cu toate ca esti mai mare si mai intelept inca iti mai e frica de intuneric.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu